Pomimo posiadania ubezpieczenia AC lub spowodowania wypadku przez kierowcę innego pojazdu zdarza się, że ubezpieczyciel odmawia wypłaty odszkodowania. Decyzje te często nie są zasadne i istnieje możliwość uzyskania odszkodowania przez klienta. Dzięki naszemu doświadczeniu potrafimy w takich sytuacjach uzyskać dla naszych klientów odszkodowanie.
Zgłaszasz problem i przesyłasz dokumenty
Analizujemy sprawę i szacujemy Twoje szanse na wygraną
Podpisujemy umowę i ustalamy plan działania
Prowadzimy sprawę od początku do końca nawet w sądzie
Odbierasz odszkodowanie w kwocie, która Cie satysfakcjonuje.
Bezzwłocznie po otrzymaniu sprawy podejmujemy działania. Wyjaśniamy wszelkie okoliczności wypadku i ustalamy wysokość dochodzonych roszczeń, przygotowujemy stosowne pisma do ubezpieczycieli lub innych dłużników. Informujemy klienta o wynikach prowadzonej sprawy.
Byłem zatrudniony na umowie zlecenia na budowie. Na początku lutego 2016 r., podczas wykonywania swoich obowiązków, doszło do wypadku wskutek którego doznałem wielu złamań (m. in. biodra, ręki, kości krzyżowej). Do prowadzenia swojej sprawy o zadośćuczynienie i odszkodowanie wybrałem firmę Xaltum, co było bardzo dobrym posunięciem. Prawnicy Xaltum rzetelnie zajęli się moją sprawą i uzyskałem zadośćuczynienie w adekwatnej do moich obrażeń wysokości oraz odzyskałem także wszelkie poniesione przeze mnie koszty leczenia, które poniosłem w związku z wypadkiem. Xaltum, to skuteczna i sprawnie działająca firma, którą polecam każdemu.
Dawid WojtyczkaGorąco polecam XALTUM. Kompetentni, słowni i uprzejmi. Odzyskali dla mnie odszkodowanie znacznie wyższe niż oczekiwałam. Bardzo sobie cenię to, iż zawsze byłam informowana o tym co się dzieje w sprawie.
Agnieszka NowickaNa skutek wypadku doznałem bardzo poważnych obrażeń ciała w obrębie głowy. Wybrałem Xaltum z uwagi na bardzo duże doświadczenie, skuteczność i profesjonalną obsługę klienta. Uzyskałem zadośćuczynienie adekwatne do rozmiarów doznanej krzywdy. Xaltum to skuteczna i rzetelna firma, którą mogę polecić wszystkim potrzebującym pomocy.
Krzysztof LeśniakW dniu 01.04.2013 r. podczas wykonywania obowiązków służbowych, nasz klient uległ wypadkowi. Poprosił nas o pomoc w uzyskaniu należnego odszkodowania.
Ubezpieczyciel przyznał na rzecz naszego klienta kwotę 15.000 złotych tytułem zadośćuczynienia i niemalże 1.500 złotych odszkodowania.
UZYSKANE ODSZKODOWANIE:Mając na uwadze rodzaj doznanych obrażeń ciała i ich rozmiar, wskazaliśmy, że wypłacone świadczenia nie stanowią rekompensaty doznanej krzywdy. Na skutek podjętych przez nas działań, uzyskaliśmy na rzecz naszego klienta niemalże 10-krotnie wyższe świadczenie. Ubezpieczyciel wypłacił bowiem ostatecznie łączną kwotę 160.000 złotych.
Zgłosił się do nas klient, któremu skradziono pojazd. Kradzież została zgłoszona na policję, ale postępowanie umorzono wskutek braku dowodów przestępstwa. Klient zgłosił szkodę z ubezpieczenia AutoCasco, ale nie otrzymał odszkodowania.
Wezwaliśmy zakład ubezpieczeń do zapłaty odszkodowania z ubezpieczenia AC, ale decyzja odmowna została podtrzymana i ubezpieczyciel nie przyjął odpowiedzialności za szkodę.
UZYSKANE ODSZKODOWANIE:Złożyliśmy pozew do Sądu Rejonowego o zapłatę odszkodowania z ubezpieczenia AC. Zgromadzonymi dowodami wykazaliśmy, że kradzież miała miejsce. Sąd wydał wyrok, w którym zasądził na rzecz naszego Klienta kwotę 50.720 złotych powiększoną o odsetki.
W 2008 r. Klienci nabyli pojazd w Niemczech. Co roku odnawiali ubezpieczenie autocasco od ryzyka kradzieży. W marcu 2011 r. pojazd ten został skradziony.
Klienci zgłosili szkodę do ubezpieczyciela i przedłożyli mu wszystkie wymagane dokumenty. Zakład ubezpieczeń odmówił wypłaty odszkodowania. W ocenie ubezpieczyciela, dokumenty źródłowe pojazdu wskazywały na jego nielegalne pochodzenie.
UZYSKANE ODSZKODOWANIE:Na skutek naszego działania i skierowania sprawy na drogę procesu sądowego ubezpieczyciel ostatecznie przyjął odpowiedzialność za kradzież pojazdu. Klienci otrzymali odszkodowanie w wysokości 47.000 zł oraz zwrot wszystkich kosztów sądowych.
Samochód klienta, został uszkodzony w wyniku kolizji drogowej do jakiej doszło nie z jego winy. Obaj uczestnicy zdarzenia byli zgodni co do przebiegu oraz przyczyny zdarzenia, dlatego spisali stosowne oświadczenie bez wzywania Policji.
Zakład ubezpieczeń przyjął swoją odpowiedzialność i zaakceptował wysokość kosztów naprawy wyliczoną przez wybrany przez klienta warsztat naprawczy. Po przedłożeniu faktur za naprawę, ubezpieczyciel odmówił ich pokrycia.
UZYSKANE ODSZKODOWANIE:Sprawa ostatecznie znalazła swój finał w sądzie. Dzięki naszym działaniom klient uzyskał zwrot całości kosztów naprawy.